Nové tváře na děkanátu

V létě 2015 došlo na děkanátu k několika změnám v personálním obsazení: změnilo se složení některých oddělení a změnily se také agendy některých zaměstnanců. Změny a nové kolegy vám nyní představíme.

Sekretariát děkanátu

Od 1. 8. 2015 nastoupila ve funkci asistentky děkana Mgr. Květa Janoušková. Na sekretariát dále nastoupila v průběhu prázdnin Bc. Gabriela Vodičková, která alternuje v době dovolených nebo v odpoledních hodinách RNDr. Renatě Eisenhammerové.

Oddělení pro vědu, výzkum a zahraniční vztahy

Vedoucím Grantového oddělení se stala Ing. Renáta El Bourahi, agenda jejích grantů zůstává nezměněna. Nově byla přijata Ing. Pavla Kačmárová, která se věnuje projektům Institucionálním plánu (IP) a podporám ze strukturálních fondů – OP VVV. Ing. Jiřina Rosenkrancová nahradila Mgr. Gabrielu Hlaváčovou v péči o granty GAUK a GAČR, včetně center excelence.

Personální a mzdové oddělení

V červnu nastoupila personalistka – mzdová účetní Markéta Žilinová a změnila se organizace oddělení: Každá ze zaměstnankyň oddělení má nyní na starost komplexní agendu (personální i mzdovou) určitých pracovišť. Přesné rozdělení je uvedeno zde. Výhodou pro zaměstnance je, že daný zaměstnanec vždy spadá pod jednu referentku, a vše si vyřídí najednou a pružněji.

Výběrová řízení a čerpání rozpočtů pracovišť spadá do kompetence vedoucí, která je samozřejmě kdykoliv k dispozici zaměstnancům s radou či pomocí při řešení personálně-mzdových záležitostí.

Ekonomické oddělení

V červenci vystřídala Janu Hlaváčovou v agendě správy majetku Marie Rohošková a došlo také ke změnám v obsazení místností.

Studijní oddělení

O prázdninách nastoupila Andrea Komarová, která v pozici studijní referentky pro IV. až VI. ročník oboru Všeobecného lékařství a studium Fyzioterapie (Bc. i NMgr.) nahradila Janu Tlachovou.

Správa budov

Na pozici vedoucího správy budov v září nastoupil Václav Matouš. Ota Roubík na tomto pracovišti dále zůstává.

Kompletní přehled zaměstnanců děkanátu je zde.

Vytvořeno: 21. 9. 2015 / Upraveno: 27. 8. 2018 / Mgr. Petr Andreas, Ph.D.