Změna v administrativním vedení děkanátu

V listopadu 2012 jsem zjistil závažné administrativní pochybení, které vedlo k udělení finanční sankce vůči fakultě. Okolnosti tohoto pochybení mne vedly k tomu, že jsem požádal firmu PricewaterhouseCoopers o audit mzdového účetnictví a s tím souvisejících kontrolních procesů. Auditorská zpráva bohužel potvrdila, že se jedná o chyby opakované, umožněné chybami v řízení. Jednalo se např. o nedostatky v odevzdávání evidenčních listů České správy sociálního zabezpečení, chyby ve vykazování a odvádění sociálního a zdravotního pojištění a chyby v komunikaci s Finančním úřadem.
 
V tuto chvíli jsme některé ze zjištěných chyb napravili, ostatní postupně řešíme. Po seznámení se zprávou kolegium děkana rozhodlo, že je nutno zjištěné nedostatky řešit po provedení personálních změn. Od 18. 1. 2013 bude vykonáváním funkce tajemníka pověřena Ing. Renáta Bourahi. Funkce tajemníka fakulty a mzdové účetní definitivně obsadíme po výběrovém řízení.
 
Doufám, že se naše administrativní problémy zaměstnanců fakulty nijak nedotknou. Žádám zaměstnance o shovívavost v komunikaci s administrativním vedením děkanátu v této přechodné době.
 
děkan 2. LF

Vytvořeno: 18. 1. 2013 / Upraveno: 2. 2. 2017 / prof. MUDr. Ondřej Hrušák, Ph.D.